Ryhn1919 Kizlar 6 gunluk bebegim var 5 6 dakka emiyor ve hemen birakiyor birazda sarilik sorunu var sizlerde durum nasil kac dk emiyorlar genelde
amansallagitsin Ryhn1919 1 saat arayla emzirin gece dahil aksatmayin ufk midesi 5 dk bile emse doyar nrml ama ac kalmamsi lazm yoksa sarilik yukselir dkkt edin bnm kizimda sarlik vardi benm doktorum 1 saat arayla emzir dedi ac kalmasin
Busra2326 Ryhn1919 canım sürekli emzirmen lazım sarılığı atlatman için aman diyim dikkat biz 2 kere foto terapi görmüştük bol bol emzir emmiyorsa mama ver yeterki sarılık olmasın ben kızıma mama da vermiştim alışır diye korkma kızım 1 aylıkken istemedi mamayı şuan 7 aylık emiyor sadece
Nazlican Ryhn1919 Sarılığı gecen e kadar bol bol meme verin. Daha sonrasında ise gelişimi vs iyiyse emme süresine takılmayın. Onlar da dakika kavramı yok, doydugu kadar emer bırakır.
Ryhn1919 Berilsmom13 Nazlican Busra2326 amansallagitsin 1 gun sariliktan hastanede yattik ten rengi duzelmisti 1 gun sonra tekrar basladi 1 saat arayla uyandirip emzirmeye calisiyorum insallah gecer cok kafama takiyorum sanirsam
Rumuz_13 Busra2326 ne zaman bu sorun bitiyor. Yani benim bebeğime sarılık olmuştu beslenme ile geriledi 11 e kadar 14 ten. Dr bu kontrolde tahlilde gerek yok tekrar dedi. Yani atıyorum 1 aydan sonra artık tekrarlamaz gibi yada atlatmışsınız olmaz bir daha gibi.
amansallagitsin Ryhn1919 gecer merak etme yeter ki ac kalmasin doktor kontrolleri olucktr haftada bir surekli gormk isterler doktorlar yada uc gunde bir sen gece gundz 1 saat arayla emzir surekli
Busra2326 Ryhn1919 canım hep böyle felaket tellahı gibi yazıyorum ama ben emmiyor sarılık diye agla agla yüz felci geçirmiştim çok şükür geçti o günler hiç takma kafana bu günler geçeecek keyif almasına bak benim kızımın 50 gün sürmüştü sarılığın tamamen bitmesi ❤️🍯 sen emzir sürekli ne kadar cok emerse o kadar iyileşicek öyle düşünn
Berilsmom13 Ryhn1919 geçer canım kafana o kadar çok takmamaya çalış zor evet ama bunu çok bebek yaşıyor ve onlar küçük olsalarda çok güçlüler sen kafana takarsan sütün bile azalır yapacak bişey yok böyle böyle büyüyecekler :)
Merve10 Benim oğlum sarılığı 2 ay sonunda anca atabildi sadece emzirdim(ilacla geçti sarılığı) uyursa çenesinden destekledim genelde 15 dk emziriyorum yetiyo zaten ilk 5 dk su sonrası doyurucu kısım oluyomuş
sevim_kos Ryhn1919 süt akışı hızlıysa 5 dakika da yeter. Her bebek ve her anneye göre değişir bu. Benim bebeğim de 6 aylık olana kadar max. 6-7 dakika emerdi süt akışım çok hızlıydı. Doyuyosa, emdikten sonra ağlamıyosa, huzursuz değilse sıkıntı yoktur
anneleri-bisalin Ryhn1919 dakika ve saat tutma canım kendini strese sokma her istediğinde emzir 5 dk az yoruluyordur parmağınla çenesini destekle ben ilk zamanlar öyle yapıyordum sonra düzeldi aktık olarak en az 15-20 dk emmeli
Busra2326 Rumuz_13 yok olmaz inşallah yükselmesin ama bizimde 20 yi görmüştü 11 den bir gecede aman diyim mesela eniştem 15 yaşına kadar sarılık çekmiş kalıcı da olabilir bol bol emzirin❤️🦋
Rumuz_13 Busra2326 ağladıkça emzirsem normalde çok kilo alıyorlar mı yada uykusu çok bölünüyor mu sadece meme ile bugün 2 saatten erken acıktı biberon ile 70 80 cc içince 2 buçuk saat kadar dayanıyordu🤦🏻