Kızlar 2 sene olucak Doğum yaptım sezaryen dikişimin üstüne yuvarlak aynı meşe gibi zeytin kadar bir şişlik var özellikle adet olduğum zaman çok ağrıyor şişlik dışarıdan bakınca görünmüyor elimi sezaryen yerine bastırınca elime sert meşe gibi birşey geliyor ve dokununca ağrıyor bu nedir acaba var mı bile.