ayse_35poyraz Kızlar kardeşim saçımı boyadı ama ön diplere boya az geldi sizce yarın boya alıp yapsammı ya azck kumral kaldı gibi saçım yanar mı deneyen var mı
sevim_kos ayse_35poyraz boyada yanmıyo bildiğim kadarıyla. Açıcı yakar saçı. Bi kaç gün bekleyip boyuyodu ablam bi şey olmuyodu ama tabi saçın yapısından da olabilir