Bengu13 ayakta yapmasına karışmayın bence bisüre daha, banyoda ayakta yaptırma yapıyolar anneler, lazımlığı denk getiriyolar. Ama bu zaman tanıdıgınızda da hep büyüdün imajı cizmeye calışın aslında özgüven meselesiymiş. Ben 2 senedir uğraşıyorum öğrendiğim şey ısrarcı olmamak keşke bende denedigimde ısrar etmeseydim. Lavman olunca travma oluyo sakın lavma olmasın nasıl istiyosa öyle yapsın. Bisüre konuyu hiç açmayın yanında bez muhabbetide olmasın. Biz simdi kaka gelince bezi takıyoruz onun haricinde ev ye işiyor. Bunu mesela kendi seçti büyüdükçe bezden yarı çıkmış oldu işte. Bir iki ay hiç lafını bile acmayın kitap okuma hariç, gündeminden cıksın. Allah sabır versin suan dört yasında ve en zorlandıgım konu bu neler cektim , hala allahtan sabır diliyorum şu kakayı da wc ye yapacagı günü beklıyorum. Ve emınım çiş gibi gbi kendisi karar verince olcak biz ne kadar yap desek hikaye