Esmanurr54 ben her arandığındA veriyordum memeyi. ilk 4ay gündüz uykularını memede emerek uyuyordu yatağa kpyduğum an uyanırdı bende memede uyuturdum hep. çok zordu ama 🥲 Bende veriyordumda veriyordum . Bir emzirme danışanına gitmiştim bir de sağlık ocağındaki ebe her annenin sütü kendi yavrusuna yeter demişti🙏Mama vermiştim bir kaç defa mama verdiğimde derin derin uyuyor dite söylemiştim, danışanda ebede mama kan şekerinin aniden yükselmesine sebep oldığı için derin ve uzun uyur demişti. Onlara güvenmiştim ve bir daha mama vermedim🙏 gak dese emzir guk dese emzir bu süreç sadece bebeğine aitsn demişti☺️Kilo alması da çok iyiydi o yüzden bebeğimi o şekilde kabullenip onun isteğine göre durumu yönetiyordum☺️ Size kolaylıklar diliyorum bence şuan en zor aylardasınız benim için ilk 4 ay en zor dönemdi sonrasında 1bucuk yaşa kadarki olan süreç daha az zor☺️Şimdi de 27aylık istekleri bambaşka yoruyor😍ama bence en keyifli zamanları🙏❤️