İyi geceler kızlar öyle bir şeyin içerisindeyim ki geçen günlerde yazmıştım zaten oğlum serabral palsi iki yaşında.
ikinci Gebeli düşündük eşimle ikinci gebelik oldu gibi. yani şöyle bir durum var BTC ge düşük birinci doktora gittim geçte dönlenmiş olabilir dedi kese görünmedi ikinci hafta kontrole gittik değerim çok az yükselmiş prog Estánm düşük ve %99 sağlıksız bebek dedi çok ufak bir kese oluşmuş kürtaj da alalım dedi
ikinci ayrı bir doktora gittik oda kese var dedi iki hafta süre verdi bekleyelim görelim dedi…. Hani anneler hisseder ya mesela ben bu ikinci gebeliğimi artık bilemiyorum gebelik mi değil mi ….onu da anlam veremedim
hissediyorum bir şeylerin yolunda gitmediğini hissediyorum adetime bir hafta kala lekelerim başladı sonrasında bitti iki gündür de lekelerim başladı
yani bir şeyin içindetim ama nedir bilmiyorum….
hamile miyim değil miyim bugün bir profesöre randevu aldık ona da gittik ikinci doktorum kesenin dört milim olduğunu söylemişti bugün prof 13 milim olduğunu söyledi Kese büyüyor ama hala emriyo ortada yok o da dediki doğal seyrine bırakalım önümüzdeki bayramdan sonra ki hafta gel kontrol edelim
Lekelenmelerimin olduğunu söyledim oda rahim içinde oluşan bir kan oluşmuştur yani oda kahverengi haline dönüşüp onun akıntısıdır dedi kırmızı kan olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Progestron değerim bu arada 5ten 1:45 düşmüş bunu prof doktora gösterdik dün gece kan tahlili yapmıştım… dediki progestron bizim için önemli bete üçgen yükselmiş yani anlayamadım
progestron önemli benim bildiğim Profesörden daha çok iyibileceğimi de düşünmüyorum çünkü adam o kadar okumuş üzerine kitap yazmış yani sonuç nedir ne değildir kim bana ne sorsa bilemiyorum yani ne cevap vereceğimi şaşırıyorum bu durumda olup benzeri vaka yaşayan var ki sanki uzaylı bir cisim dünyaya getireceğim gibime geliyor 😔😔😔😔cok üzülüyorum