Kızlar bileniniz vardır aranızda,Annesi öldü diye onu ameliyat eden dr u , sekreteri ve orada olan hastayı silahla vurdu ve sonrada kendi kafasına sıkmış..dr u falan ameliyata aldılardıda kendide dr umuzda kurtarılamadı🥺🥺 öldüren kişi Başka konya hastanesinde güvenlik görevlisi olduğu için silahı yanında taşıyormuş ..çok kötü olduk Konyalı olarak..Allah rahmet eylesin…