Birşey danişacagimda , oğlumu sürekli götürdüğüm bir çocuk doktorumuz var çokta sıcak kanlı bir doktor erkek , son zamanlarda doktora şiddet baya arttı bende yarın oğlumu kontrole götürecegim güler yüzlülugu için kendisine ve asistanına teşekür etmek geldi içimden gerçekten emekleri çok fazla ama tamda emin değilim içimden geliyor fakat doktora tuhaf gelir mi acaba bir tatlı götürsem falan 😕🤔 güzel anneler yorum istiyorum