ikikizannesi Kizlar oglum 6 aylik yurutec aldim 5 dk 5 dk koyayim diye ama oglum uzun bir bebek suan 73 cm ve yurutecin en ust kademesinde olmasina ragmen dik durmuyor sanki sandalyede oturur gibi oluyor bacaklari kivrik niye boyle oldu yaa
BirVeraAnnesi35 ikikizannesi yürüteçe çokta gerek yok bence. Heleki doktorlar bukadar karşıyken tabi siz bilirsiniz bence hiç koymayın
ikikizannesi Emel38 ama dikilse asagi bakayim dese asar yani yurutec kucuk geldi resmen bildigin bacaklari oturur pozisyonda tuhh
ikikizannesi Emel38 hafif surunuyor yerde popoyu havaya kaldiriyor yuruteci biraz daha denerim baktim olmuyor binemicek ztn
ikikizannesi BirVeraAnnesi35 iki cocugum daha var yurutecle buyuduler ben zararli degil aksine cok faydali oldugunu düşünüyorum cocuklugumuzda bizde yurutec kullandik ayni drlar o zaman tavsiye ediyorlardi veya 10 sene sonra cikip diyeceklerki soyle faydali boyle faydali bu yuzden ben kendi tecrübeme dayanarak faydali buluyorum
Aydagul35 ikikizannesi boyu uzun olan bir bebeği niye yürüteç koyuyorsunuz zaten dik duramaz ki mecbur oturacak, oturunca bacaklar katlanır belki ona uygun bir yürüteç değildir.
deniz_063 ikikizannesi hhaha benim kızımda öyleydi bende en üste koyuyodum ittire ittire gidiyodu oturarak😂 sonra bi anda hızlanıyolar mesneviden ders aldımmm😂😂
ikikizannesi deniz_063 ay valla hic aklima gelmedi inanin boy meselesi nasi heveslenmistim icinde sandalyede oturur gibi kirildi dizleri 😩😩
Efemmmuhammet Bebeğim 6 ay 23 günlük ben yürüteç kullanmıyorum çok araştırdım dr faydasının olmadığını belirtti
ikikizannesi Efemmmuhammet bnm iki kizim var ikiside yurutec kullandi ben cok memnunum zararli oldugunu düşünmüyorum oglumda binebilseydi keske
FistikliLokumum ikikizannesi biizm de öyle oldu kendini öne dogru verip ittirerek gidiyodu parmak ucu dıruyodu ayarını alcaltmamıza ragmen. 2 ay kullanıp bıraktık yürüteci doktorumuz bırakın düz basmayı mgretin sürekli ayakta tutup egzersiz yaptırın dedi. Pisman oldum ben aldıgıma 13 aylık daha yürümüyo bebegim sadece kensi basına yaakta durup tutunarak sıralıyo
deniz_063 ikikizannesi evet biz çok kısa bi süre kullandık yürüme arkadaşına geçtik işine geldiğinde yürüyo onunla 😫