Kızlar merhaba Bebeğimin ateşi cok yüksekti kanda crp (enfeksiyon) değerleri De yükselmişti.. Dün Gün boyu hastanedeydik serumlar şuruplar vs yapıldı Enfeksiyon değeri düşüşe geçti ve bugün şükür ki ateşinde De düşme Oluyor.. Fakat bugun yüzünde Ve bedeninde isilik gibi ama isilik değil kızarıklıklar oluştu. BENİM DÜŞÜNCEM ENFEKSİYONU VUCÜTTAN ATTIĞI İÇİN YÜKSEK ATEŞİN VÜCUDA YANSIMASI VEYA DÜN YAPILAN SERUMDAKİ İLAÇLARA KARSI ALERJİSİ OLDUGU YÖNÜNDE.. BU DURUMU YAŞAYAN VEYA BİLGİSİ OLAN VAR MI???