Gzmbkm elifekremm25 ikiz bebeklerim var. İkisinde de yapmadi. Ama olma ihtimalinin oldugunu soylemisti doktorumuz. Kimisi asi olmadan bir gun once ates dusurucu ver dedi kimi asidan sonra hemen ver dedi ama doktorumuzda saglik ocagindaki ebe de ates olmasi halinde ates dusurucu kullan dedi. Gerek kalmadi cok sukur.
Serapylmz36 Kesinlikle bizde yapmıştı. Ama kontrol altına aldıktan sonra korkma. Aşıyı olduktan sonra eve gelince hemen ateş düşürücü yada fitil ne kullanıyorsan ver ki ateşin yükselmesini bekleme