Benim bebemde öyleydi akşam 8 de yatar gece 3 4 gibi uyanır gibi olurdu verirdim. Sonra baktım ki uykusundan bölünüyor gece 12 1 gibi ben yatmadan mama veriyordum gece deliksiz uyur sabah 8 de kalkardı. Birde öyle dene gece 12 1 gibi ver bakalım nasıl olacak