melek08 yenidoğanken gittik tüm sorularımı cevapladı ve çok dikkatli bi dr muayene sırasında kızımın kalbini dinlerken ufacık bi üfürüm duydum dedi kardiyolojiye gönderdi orada tekrar dinlendi ve şaşırdılar bu kadar hafif bişeyi nasıl duymuş diye. Çok şükür bi sorun yokmuş ama olsaydı da gözünden kaçırmadığı için minnettar kalırdım