Mtbua şuan bir fabrika işçisi en az 9 bin tl maaş alıyor ve bu fiyatlarla 9 bin tl 3 bin tl gibi kalıyor, kredi borcu çocuğun masrafı faturaları mutfağı derken, neden geçim sıkıntısı yaşamasın, bir ailenin düzgün yaşayabilmesi in evine en az 17 18 bin tl girmesi gerekiyor, kıymanın kilosu 180 tl, bir yağ 200 tl şeker 100 tl, pardonda bir evde bir çalışan 9 bin tl alıp ev geçindirmeye çalışıyorken nasıl geçim sıkıntısı çekmesin, işçi bu parayı alırken doktor neden hakkını isterken suçlu olsun, adamın hakkı 20bin eder neydenn bahsediyorsunuz siz