bu tur icecekler hic guvenli degil.saglik bakimimdam cok zararli.biraz bogazimizi tutarsak saglikli beslenirsek kilolar gidiyor zaten.ben seker ve unlu gidalari kesdim.yemek falan hic azaltmadim hic spor yapmadim 1 ayda 4 kilo gitdi.boyle boyle her ay 3-5 gidersw herkes istedogi kiloya saglikli yolla ulasabilir.ve bolgesel incelme diye bisey yok