Hanımlar bebeğim 37 günlük oldu, son 25 gündür kakasını zor yapıyor, ilk başlarda 2-3 kere yapıyordu günlük, şuan 6 günde bir yaptıgı oldu sonra bi günde yine : kere yaptı şuan yine 6 gün olacak yapmadı, huzursuzlanıyor gazı var, yapınca koyu beklemiş kaka yapıyor, probiyotik kullanıyorum, bugün devlet hastanesinde bi doktora da götürdüm,kendi doktorumuz izinliydi, doktor makata kulak çöpü yağlayıp saat yönünde masaj yap o şekilde yapar dedi, hiç bişey kullanma dedi 🤷🏻♀️ Bebeğim hıuzursuzlanıp ağlayınca onu da yaptım ama yine de yapmadı, böyle olan yaşayan var mı ?anne sütü alan bebekler de uzun 7-10 güne kadar sürebilirmiş evet ama koyu yapıyor bu nasıl normal oluyor onu anlamıyorum, ikinci çocuğum ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım kendimi çok huzursuz hissediyorum başına gelen varsa tecrübelerimizi paylaşırsak çok sevinirim 🙏🏻