Naziferabia El ayak döküntüsü geçirenler nasıl oldu sadece el ayak ağızda mı nasıldı Bi anlatır mısınız
Naziferabia Doga0812 hayır 9 buçuk aylık bebeğim. Klamoks antibiyotik kullandıktan sonra alerji oldu ama el ayak döküntüsü diyen de oldu fotoğraf yükleyebilirsem atarım
Katya Naziferabia benım kızım bu antibiyotiği kullandıktan sonra bez bölgesinde mantar çıktı. Çok uzun sürdü kabul bağladı kanadı falan çok zor bi süreçti öyle bir durum olabilir mi
Naziferabia Katya https://imgyukle.com/i/VmnHvP ishal oldu öksürük oldu Bi kaç gün halsizliği iştahsızlığı ve tüm vücudu böyle olmaya başladı evden hiçbiyere gitmedik kimseyle görüşmedik sadece antibiyotikten hemen sonra oldu