6buçuk aylık bebeğim var. Adetim 6 gün gecikti gebelik testi yapmadım çünkü şuanda korkuyorum ya pozitifse diye. Şehir değişikliği yaptım hava değişimindendir dedim bide moralim bozuk on gündür nerdeyse. Stresten sıkıntıdan da olmuyorumdur dedim. Ama iki gün önce tuvaletten çıkarken peçeteye minnacık bi kan pıhtısı geldi dedim ohh be adet oldum. Ama tık yok devamı hiç gelmedi. Şimdi mayıs ayının ortalarında ben istanbuldaydım eşim de Rizedeydi ben haziranın 23nde rizeye geldim ama ben haziranın 4nde adet olmuştum. Üstüne görme falan bişe deniliyor o nasıl oluyo hiç bilmiyorum. Ve asıl sorun şu ki Allahın gücüne gitmesin tabiki ama ben şuanda bi bebek daha istemiyorum oğlum daha çok küçük 6buçuk aylık. Test yapmayada elim gitmiyor birisinin bana havadandır demesine ihtayacım var. 😔