Bebeğimin gece uykusuna geçişi bazen 11 i buluyor bidiğim kadarıyla büyüme hormonundan yararlanabilmesi için 22:00-02:00 arası uykuda olması gerekiyor bu düzene nasıl adapte edebilirim 10 da uykuda olması için kaçta yatırmam lazım ve nasıl bir süreç izlemeliyim gündüz uykuları 45 yı anca dolduruyor birde🤦🏻♀️tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim