tostosata ağrısı olduğunu anladığım zaman calpol verdim o biraz sakinleştirdi ağzına ne versem diliyle itiyodu ısrar etmedim gün sonunda bazen acıktı içti bazen içmedi özellikle emerken çok sıkıntı yapiyodu ama çok uzun sürmedi şuan istahta sıkıntı yok çok şükür ama hiç yemiyo diyosan istersen bi doktora danış ama aynı şeyleri bu aylarda bütün bebekler yaşıyo bir tane dişi çıktıktan sonra çok rahatlıyo biraz sabretmek lazım canım