Arkadaşlar merhaba hayırlı akşamlar 8 aylık bir kızım var. Doğduğundan beri yalnızca anne sütü alıyor başta ek gıdaya geçtiğimizde çok iştahlıydı kilosu da ayına göre iyi ancak kısa bir süre önce iki diş çıkardı ve 6. Hastalık geçirdi ve ek gıdayı neredeyse hiç almak istemiyor.Öncesinde de geceleri sık kalkan bir bebekti ama son zamanlarda inanın her yarım saatte bir kalkıyor ve birinde emzik veriyorsam diğerinde emmek istiyor sütüm sıktığım zaman iyi geliyor ama sonuçta bebeğim büyüdüğü için yetmiyor olabilir düye düşünüyorum size asıl sorum tok tutması için sağlıklı ne yapabilirim gece için anneler bebek bisküvisi şekerli diye vermek istemiyorum ya da çok irmiğe de yüklenmek istemedim bu zamana kadar ama bu şekilde oda sürekli huysuz oluyor bende yorgun oluyorum lütfen önerilerde bulunun teşekkür ederim şimdiden