5 aylık bi oğlum var sevmediğim de bir görümcem var oğlum o gelince ona gülüyor oynuyor ellerini uzatıp almasını istiyor benim elimden yemediği mamayı biberonu alıyor içiyor bi yandan yediği için seviniyorum ama bi yandan resmen nefret geliyo hersey den bebegim sanki beni annesi olarak görmüyor sevmiyor gibi hissediyorum 😔😔 bebek anneyi ne zaman tanır ki