Papatya2636 2 aylığız 10 yatar gece 2 kalkar ondan sonra uykular haram😂😂ıkına ıkına yatamaz yanında yatarım anca uyur sizlerde naaıl
Deletedmom0099 Papatya2636 ya buraya yazınca hep uyanıyo ama işte cesaret işte feraset 😎 akşam 9, sabah 7 deliksiz🫶
Dondurmalikahve Papatya2636 En 9 en fazla 12 saat en çok 11 saat ama gündüz uykusu yok, uyanık olduğu her saniye hareket halinde nerdeyse bi uykusu iyi sayılır maşallah diyin😁
Syyyy Papatya2636 kışın 19:30 da uykuya geçer yazın 20:30 da uykuya geçiyor. Gece beslenmesi yapmıyor. Sabah 6-7 gibi kalkıyor.
Deletedmom0099 Papatya2636 amin insallah hepimizin bebişlerine de bol bol uyku versin insallah 🌸 Papatya2636 kaç aylık 2 yaşında, 18 aylıktan beri bu şekilde uyuyor, öncesinde de 2 kere mamaya kalkardı ama ilk 10 ay çok zordu tüm uykusunu sallanarak uyuyordu kolikti 🤷🏼♀️