aksam_ Kızlar asgari ücrete zam geldi, bir dahaki ay maaşlara yansıyacakmış. Asgari ücret almayanlara da gelir mi, ya da sizlere geldi mi. Özel sektör de çalışıyorum yemek kartıma zam yansıdı ama maaşıma henüz yansımadı. Merak içerisindeyim