Ulkermadn Merhaba 3 ay 6 gün oldu sezeryan olalı kanamam devam ediyor doktor ultrasonla da baktı Bi sıkıntı yok dedi ama hala kan geliyor. Durumu yaşayan var mi
momyy_ Ulkermadn nee 3 ay dir devammı ediyo ben sezeryan olalı 9 gün oldu ne zaman bitecek acaba diye düşünüyorum bu kadar uzun surebildigini bikmiyodum
Tatlican Ulkermadn Benim karnimi 2 gun dr gelip gelip bastirmisti acaba bastirdikca kan geliyordu acaba oyuzdenmi kanam uzun sürmedi normal adet gibi bitmisti
sevil_ay Ulkermadn merhaba , benim de üç ay olacak bitip tekrar geliyor 15 gün önce bitti yine geldi kıpkırmızı. Doğum kontrol hapına başlattı doktorum. O ara kanama yapabilir dedi. Herhalde öyle bir şey ama artık yıldım kanama dan.
Ulkermadn DefneVeraasigi suanlik durdu kanamam bakalim ikiz genelik benimki belki de ondan uzun sürdü bilmiyorum mesanem daha toplanmamis