Merhaba arkadaslar bir kaç saatliğine işe gitmem gerekiyor. İstanbulda yasıyorum hava sıcaklığı 30 derecelerde evden cıkmadan bebegımın karnını doyurucam anneme bırakıcam. Sizden ricam bana yardımcı olurmusunız 12:30 sagma işlemi bitti yaklasık annem sağılmış sütü 17:00 civari felan vericek. Ben bu durumda bu sütü buzdolabına posetliyip koymalımıyım yoksa biberonda dısardamı tutmalıyım. Bu arada annemle eviö arasında arabayla goturup bırakıcam cocugumu yardımcı olurmusunuz