Bety geçiyor zaman su gibi çok çabuk büyüyorlar şimdi gören herkes ikiz zannediyor ewde canları sıkılmıyor beraber büyüyorlar ewet peş peşe ilk zor oluyor ama inanın çok güzel 6.7 yaşlarından sonra bütün zorlukları bitiyor az daha sabır gerek ben tam rahatladım derken kızı. 6 oğlum 5 yaşındayken mi ki kurabiyemiz doğdu şimdi kızım 7 buçuk oğlum 6 yaş 2 aylık we bebişimiz 14 aylık abla we abisi büyütüyor diyebilirim ama bizimki aşırı hiperaktif bir bebek we şimdi bi korku sardı içimi bi kazaya kurban gitme ihtimalim war 6 gün war reglime yüne de hayırlısı diyorum 🥴