Mary61 8 aylık kızıma menenjit aşısı yaptırdım 700 TL ödedim. Her ay zam geliyor. Siz ne yapıyorsunuz. Bu paraları nasıl vereceğiz bilemiyorum gerçekten
Kadifemsii Mary61 eşimin eczacı tanıdığı var aşıları ondan alıp yaptırıyoruz mesela rotavirüs aşısı 490 TL ydi biz 250 ye aldık . Ve evet malesef ki aşırı pahalı 😬
basaksahinx Mary61 özel sağlık sigprtam vardı ordan 150 200 arası biriey ödedim rota ve menenjit. Kızımı da yaptırdım.
Esrabaharr Fusun_c iki tip var doktorlar bexero ve nimenrix aynı anda yapılmasını öneriyor biz 5.ayda ikisini aynı anda yaptırdık 5-7-13 diye planladi
Irmakprensesinannesi Fusun_c 3.ayda başlar söyle bize doktorumuz 3. Ay 5.ay 7 ay 10 ay yaptı menenjit bundan sonraki 14. Ve 16.ayda var doktor ayarlıyor kziim 11 aylik
Tugcebyrk basaksahinx merhaba benim ve kızımında özel sağlık sigortası var ama biz hep yüksek tutarlar ödedik aşı için sağlık sigortası olunca rakam düşüyormu acaba bir bilgim yok siz böyle yazonca merak ettim
Ervaannesii basaksahinx hastanede mi yaptırdınız ? özel sağlık sigortalı olunca aşının da bir kısmını karışlıyor mu ?
basaksahinx Tugcebyrk sigortanızın anlaşmalı eczanesinden alabilirsiniz ve ta anlaşmalı değilse aldığınız da fatura alıp iade girebiliyorsunuz uygulamadan Acıbadem sigorta benim ki senCard uygulamasından giriyorum
Merakettim Tugcebyrk sigorta poliçenizin aşıları kapsaması gerekiyor, yoksa ödemiyor. Önce poliçenize bir bakın 🤗
Alparslan616161 Mary61 hiç sorma vala 1.500 yakın tutuyor rotayla menanjit devlet sağolsun halkını düşünmüyor hani durumu olmayan nasıl yapar diye düşünen yok mlsf
Avakado1 Mary61 700 mü olmuş anam en son 500 dü bi doz kaldı kızımın oda 28. ayda desenize o zamana kadar bin lira olur
Tugcebyrk basaksahinx bende sigorta şirketiyle görüştüm aşı yapılırken bildirin sistemden bakalım bazıları ödenebiliyor dedi hiç bilgim yoktu çok iyi oldu umarım yaptıracağımız aşılar en azından bir miktarı karşılanır
ikiprensannesii2 Biz de geçen gün rotaya 605 tl verdik daha ilk doz menenjit de yaptıracağız toplamda 4-5 bin tutar diye düşünüyorum