Gündüz uykuları berbat. Bir saat sallıyorum durunca anında uyanıyor sırf uyusun diye sallıyorum mecbur. Bütün uykulardan çılgın gibi ağlayarak uyanıyor. Şöyle bi sakin,bakınarak,gülerek tek bir kere uyandığını görmedim. 2 ay 25 günlük. Normali mi bu?