kızım son bi haftadır gündüzleri 2 de uyuyp 5 gibi kalkıyo baya uyuyo hergün aynı saatte akşam da 9 da uyuyo hiç böyle yapmazdı gündüzün en az 1 saat uyurdu bu çok uyuması normal mi bugün dişi çıkmış bi alakası var mı acaba geceleri ağlayarak da kalkıyo yani sorum diş çıkması uyku yapar mı ??