Annecik03 Lahe12 kizim 3,5 yasinda hala kullanmiyoruz , 5 gibi felan dusunuyorum bakalim zaten anlasilir diye tahmin ediyorum ihtiyac duydugunda
Aezgi İlk doğduğunda 2 ay falan cok cok ince bi yastıkla eğim yaptım gece uykusa kusarsa falan diye sonra kullanmadım su an 18 aylık genelde 3 4 yastan kullanılıyor