4 ay 15 günlük şimdiye kadar gayet güzel gidiyordu son 2 gündür atağa girdik sanırım 5 dk gülüyorsa 15 dk mızmızlanıyor biryerine birşey olmuş gibi ağlıyor akşama kadar şebeklik yapmaktan yoruluyorum 😀 Bir de bugün ilk defa yatağa düz yatırdım uyuyunca tam tersi döndü aman dikkat edin bu ay tehlikeli sanırım birden hareketleniyorlar ayakları yatak ucuna bakarken bıraktım yatağın başlığına bakarken buldum şok oldum kendi yatağınıza dikkatli bırakın 🙏