melekanesi
Kilo aldikça artiriyormusuz bilmiyordum kabizlik yapiyo diye vermemistkm bi ara 4 kiloyken bize 4 damla demislerdi bende 10 kilo olana kadar 4 damla verdim buda yeterli gelmemis degerleri dusmustu oglumun hastanelik olmustuk saglik ocagindakiler beni uyarmamisti her 1 kilo aldikca arti 1 damla fazla vericeksin diye onlarin ihmali yuzunden 3 gun hastaneye gidip gelmistik basta cok takilmamistjm vitamine ama cidden onemliymis vermeyen varsa cocuklarimizin sagligi icin cok onemli cidden ozellikle beyin sagligi icin mutlaka arastirin derim