prensannesi5 öncelikle sana önericeğim yöntem EDS,bdn bu yöntemle hem bebeğimi emzirdim hem mamasıını verdim,medikalden 5 numara kateter alıyorsun,tıpalı ucu mama biberına ince ucu meme ucuna koyuyorsun,bebğin senş emer gibi mamayı içiyor bu sayede sütün artıyor hemde meme reddi olmuyor,cok zor bi süreç seni anlamaya çalısuyorum ama zamanla herşey güzel olucakfır