6 ay 3 günlük oğlum daha gün aşılarını yaptırdık gecesinde rahat uyusun diye 4 ay sonra ilk kez mama verdim zaten hiç kilo almadığı için hemde hiç, doktor mamaya başlamamı önerdi ek gıdalardan tadım yapamıyoruz asla ağzını bile açmıyor hiçbişey yemiyor ama sürekli kusuyor bu huyu yeni çıktı her uyuduğunda kusarak uyanıyor ne yiyoki kusuyor bilmiyorum anne sütü içiyor omu kusturuyor aşılardanmı kararsızım nasıl besliyicemde kilo alıcak