prensannesi5 elifsensu bende merak ediyorum bunu ama trendyolda yorumlarda bazıları ise yaradığını söylemiş bazıları hiç işe yaramadı yazmış biraz kafa da bitiyor galiba bu süt işi keyifin iyi olacak
GizemYe elifsensu ben de kullanıyorum etkisini görüyorum açıkçası. Bana emzirme danışmanım sabah öğle akşam 2 şer tane al demişti. Sabah ve akşam kullanıyorum 🌸
sonsuz17 Alpingo Nereden aldınız acaba eczanede var mı fiyatı nedir bebeğe zararı var mı karaciğer enzimlerini yükseltiyor diyen var bebeğim 2 aylık Ben de sütümün azaldığını hissediyorum
sonsuz17 Ovaliko Nereden aldınız acaba bebeğe zararı var mı sütümün azaldığını hissediyorum benden denesen fiyatı nedir
Alpingo Kayraaa59 evettt alddım daha doğrusu süt artıkca iştah artıyor ondan dolayı aldım ama ben sütüm olsunda kilo verilir kafasındaydım
Kayraaa59 Alpingo bende kilo almam lazım kafasındayım 😂 48 kilo ile hamile kaldım 80 ile doğuma gittim oğlum 6 aylık oldu sadece emziriyorum 47 kiloya düştüm. Biraz kilo almalıyım 🙈
minikkurbag elifsensu bende kullaniyorum fakat duzenli degil çok fazla olmamakla beraber arttirdi saç dökülmesinede fayda ediyor daha az dökülüyor kullandigim zamanlar