Merhabalar 2 aylık ikiz bebeklerim var, her fırsatta emmek istiyorlar ve önümde daha çok uzun süreç var.
Doğumdan hemen sonra emziğe başlattım 1 ay kullandık fakat bıçak gibi iki çocuğumda emziği bıraktılar ağızlarına koyduğumda öğürüyorlar
Philips emziklerinden ve bibslerden aldım. Nasıl tekrar başlatabilirim