Sontvbukucu Karanhulya normalde 7. Ayda 2 uykuya geçilir. Bazi bebekler daha erken gecme sinyali verir. 2 uyku belki daha iyi olacak belki de 3 uykuya zorluyorsunuz farkında olmadan :)