Dondurmalikahve Ne zaman geçeceğini bilen varsa ben de şuracıkta bekleyip öğreneyim bari 🙄 Pazar günü avm ye gittik kızkardeşim ve 3 yaş sendromlu oğlumla, bilin bakalım ne oldu - mağazadan çıkmak istemedi, ikna etme çabalarım sonuçsuz kaldı ve kucağıma aldım. Çıkana kadar ya hayııırrrrr bıraaakkkk diye bağırdı, vurdu, resmen dayak yedim- o an başkasının çocuğunu kaçırıyormuşum gibi hissettim 😔
4 gündür tuvalet eğitimine başladık, her geçen gün daha da direniyor. 3.günün süper repliği şöyle:
Ben- oğlum ama çişini ve kakanı tutarsan karnın ağrır, yapmalısın. korkma ben yanındayım.
Oğlum-hayırrrr, olmaazzzz, yeter artıkkkk, git anne git 😁😁
sırf oyun olsun diye balkona çıkıp “imdaaatttt, yardım edin”diye bağırıyor. Allahtan ahrazın dilinden sadece anası anlıyor da konu komşuya rezil olmuyoruz 😁😁 bu imdat oyunlarıyla bakıcıyı bile korkuttu sıpa, kadıncağız komşular duysa ne der diye korkuyorum dedi 😁😁
umarım 3 yaş sendromu son sendromdur, bunun bir de 4 yaşı varsa toprak atın üstüme 🤪🤪