Beyza_Nurr Bende başından beri Sma optipro kullanıyorum. Bir ara hipp aldım mahvetti bebeğimi çığlık çığlığa gidiyordu mamadan sonra. Kiii hipp çok iyi demişlerdi 😂 Sonra Evolvia deneyeyim dedim ki bir kabız yaptı aman Allahım başta iyi gibiydi ama sonra fitille yaptırdık kakasını. Ondan sonra gözünü seveyim SMA mamanın macera arama dedim geri döndüm. Nasıl severek içiyormuş yavrum o mamayı anladım. Yani bebek belirliyor mamayı sanırım