Melisyldz Turas denedim ama bnde hc isr yaramamsti ama Galactagodn çok memmnn kalmstm devamli kullndm onu ksiidn kisiyede değişebiliyor tbii
asocialmom Turas kullandım çok gereksiz. Sadece ağzın dilin kuruyor iğrenç bi tadı var bu yüzden sürekli su içmek istiyorsun haliye su içince biraz faydası oluyor amaç tamamen su içirmek yanı aslında sütünüzü su arttırıyor.
Happymammy Turas ben çok memnun kaldım sezaryan sonrası kurtarıcımdı o benim bir şişe bitirdim yeniden alıcam sütüm var ama takviye olması için yeniden alıcam
Muhkub2016 Bestlk kullncaktım bulamadım galactago kullndım hiç işe yaramadı nerdeyse olan sütüde götürüyordu, aana tavsiyem üzüm hoşafı yap bebeğinide bolca emzir. Gecede emerse güzel sütün olur
Buklem Ben kullanıyorum düzenli kullanımda çok işe yarıyor. İlk aldığım şişeyi çabuk bitmesin diye sadece sütüm az olduğu günlerde kullandım pek etki etmedi ama sonrasında sabah öğle akşam düzenli kullandım memnun kaldım
Melisaaan Turas kullanmaz olaydım sezeryan oldum sütüm gelsin dedim aniden geldi bi kereden doldu göğüslerim mastit oldum onun yüzünden😬
Glcndmr Turas Ben 3 şişe bitirdim Açıkçası pek etkisini göremedim. Bünye ile alakalı olabileceğini düşünüyorum çünkü görümcem de kullandı çok memnun kalmış. Ben en çok etkiyi kuru beyaz dut suyunda ve ısırgan otunda gördüm. İnşallah siz etkisini görürsünüz.