Merhaba.Özellikle ilk iki ay bu tazyik olayı oluyor çünkü memede kontrolsüz süt oluyor ve bir süre sonra düzene giriyor.Hatta o zamanda memem niye böyle yumuşadı sütüm mü azaldı diye bile düşünebilirsiniz.Çünkü artık süt bebeğe göre yani bebek emdikçe geliyor.Yapmanız gerekende pompayla değil elinizle sağım yapmalısınız,pompa daha da arttırıyor.Emzirmeden önce o ön sütü biraz sağıp sonra emzirirseniz sorun yaşamazsınız.