Mutluluk01 CinaralininAnnnesi ben burun yıkamayı oğlum hasta olduğunda iyi olana kadar hep yaparım çocuk doktoruda yapabilirsin demişti
CinaralininAnnnesi Mutluluk01 Doktorumuz bızım ıçım erken olduğunu soyledı. Açıkçası bende yapmaktan korkuyorum 😔
CinaralininAnnnesi RobinScherbatsky Tavsiyelerınız için tesekkur ederim. Önerilerinizi deneyeceğim. İnşallah bizde işe yarar.
CinaralininAnnnesi ArdicEge Soganı siz hıc denediniz mi? Ben, bebegımın gozlerı yanar dıye hıc denemedim bugüne kadar.