Kızlar kızım 1 yaşında kuzu kuşbaşı aldım bir kaç kere pişirdim sert oluyor kızgın tavada mühürleyip su ekliyorum kısık ateşte pişiyor ama hiç yumuşamıyor kendim et yemediğim için az yapıyorum ona o yüzden düdüklü kullanamam bilen var mıdır bu kuşbaşı nasıl lokum gibi olur su koyup haşladığım içinmi sert oluyor kavurduğum gibi mi vermeliyim acaba et yemekleri konusunda iyide değilim ki yardımcı olun bana