Tonrikanne şükür 4 günümüz kaldı gösteriyor. Şafak sayıyorum 😂 aslında her gün aynı olmadı mesela kızım bazı günler gayet güleçti, keyifliydi ama bazı günler nedensiz ağlamaları falan çok kötüydü, sadece atağın başından beri her gün şunu yaşadık aşırı derecede uykuya direniyor, zaten uyumayı seven bir bebek değil ama bu atakta gözlerinden uyku aksa da uyutmaya çalışınca sanki çimdik atıyormuşuz gibi ağlıyor 😂