Merhaba annişler. 4 aylık oğlumu geçen ay sünnet ettirdik. Nerdeyse 1 ay olcak ama hala iyileşemedi hep bi bişiler cıkıyor. Kontrolede götürmüşdüm en son açık kalmış felan dedi yapan çocuk cerrahı. Hiç içime sinmedi. Bugün özel bi hastaneye ürologa muayeneye götürdüm. Görür görmez anladı ztn kimin yaptığını. Şöyle böyle nerde yanlış olduğunu anlattı. Nedenini hocaya soracaksınız felan dedi. Fonksiyonel bi sıkıntı olmaz ama estetik sıkıntı olabilir dedi. Çok moralim bozuldu. Yaptırdığım yer bi devlet hastanesi. Ve çocuk cerrahı bir hoca. Bi çok çocuk aynı şikayetle geliyormuş muayeneye. Ne yapıcagımı şaşırdım. Cocugumun hala iyileşmediginemi yanayım güvenip devlet hastanesinemi gittigime yanayım napayım bilemedim