Sultancaa11222111 Kızlar orda yani diğer mağazalara göre oygun. Ama pek emin değilim 3 kapakli almayı düşünüyorum açıkçası cocuk odasi için. Alıp memnun olan var mi ordan..
Tecrubelianne Sultancaa11222111 ben oda takimi olarak aldim modelleri cok guzel ama cok kalitesiz lakin tekrar alcak olsam yine gider ordan alirim 😁😁 kullanis bakimindan guzel raf aralirinj ayarliyosunuz cekmeceler genis dolap derin fiyat olarakta biraz pahali bence kalitesine bakarak
Deletedmom0099 Sultancaa11222111 kızımın değil ama babamın odasında var 2 kapaklı. açıkcası ben çocuk odasına almazdım çok sağlam değil bence