busr_erva Aynen çok kötü, İlk doğumum Zübeyde hanımda oldu 7 yıl önce kapısının önünden geçerken fena oluyorum hala
zekai tahir yılan hikayesine döndü yarını başka hastanede yarısı yerinde birde çok fazla suriyeli var bize sıra gelmiyor
diğer devlet hastaneleri belli haftalardan sonra muayeneye bile kabul etmiyor
evde doğurcam ben en temizi