22haziranda tam 2 yaşını doldurdu Elif meva
Her yerden artık bırakman gerekiyor bırakmalısın diyenler var ama ben bırakmak istemiyorum duygusal manada kendimi çok boşluğa düşeceğmi uzak olacağımı ve o bağ kopar diye korkuyorum kopmasını da istemiyorum
Bir yanım bırakmalıyım onun iyiliği için bir yandan da ne kadar emerse emsin onun daha öok faydasına diyorum eskilerin kafa bırak gitsin seni senden ediyo diyorlar ben o taraftaki düşüncemde değilim
Duygusal anlamda kendime söz geçiremiyorum
Ne önerirsiniz benim gibi düşünenler hissedenler ne yaptılar
Eşim de köye annemlerin yanına gideceğiz orada yardım ederler merak etme diyor bende bırakmayacağım falan diyorum ama ne olur bilmiyorum işte kararsızım 🥺🥺
çok uzun tuttum hakkınızı helal edin ya 🤲🏻🤍🕊😂🙈