Güzel anneler bebisim şu son 2 gündür devamli emip yatiyor özellikle bugün her 2 göğsümü de emirdir üstüne mamada içti yinede banamisin demedi hala ağzını açıp meme istedi verdim yinede sonra tekrar uyudu 1 haftalık olduk bugün tabiki emip uyuması normal ama öncesinde en azindan biraz uyanık kalırdı konuşurduk ama bu ara sadece emip yatiyor normal mi